منتديات الأردن

منتديات الأردن (http://www.jor1dan.com/vb/index.php)
-   الأرشيف (http://www.jor1dan.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   لارسال التهانى فى رمضان (http://www.jor1dan.com/vb/showthread.php?t=323717)

ماجيكانا 08-05-2010 10:16 PM

لارسال التهانى فى رمضان
 




لارسال التهانى فى رمضان




بمناسبة الشهر الكريم


ده وسيلة لنهنا كلنا بعض ونبارك كلنا لبعضينا بحلول هذا الشهر الكريم


برنامج للارسال الرسايل التسجيل فيه مجاننا الان وانا لسه مسجله فى امس وبعت من خلاله 3 رسايل فى اليوم


هدية خاصة لعيونكم اسرتى

البرنامج من هنا






واى تحت امركم فى اى استفسار سواء على المنتدى او على الياهو ميل

وكل عام وانتم بخير



عاشق الأردن 08-05-2010 10:30 PM

يعطيك العافية


الساعة الآن 05:09 AM.

Powered by vBulletin Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
Translation by Support-ar