اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امل حياتي
ما اجملها كلمات وارقها حروف
واعذبها الحان
استمتعت بقرائتها راقنى كلماتك بجنووووووووووووووووون
نزف قلم ما اروعه ...وما اجمله
فلك ولقلمك تحيتى وتقديرى مع خالص ودى
|
سلامتك من الجنون
وربي كفايه علي انك قرأتيها وعجبتك
ومرورك بجد اسعدني
يارب ما انحرم من تواجدك معي دائما
تحياتي لكِ