عرض مشاركة واحدة
قديم 05-06-2009, 09:57 PM   #1
نشميه اردنيه
 
الصورة الرمزية نجمة المنتدى
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: عمان - الأردن
المشاركات: 13,663
22 توقيعك رسالة لمين او هدفك منه ايه؟؟



بعد السلام والتحية

باختصار كل واحد منا حاطط توقيع فى ملفه الشخصى

ممكن يكون التوقيع رسالة لشخص

ممكن يكون جمله قرينها او صورة حبناها

ممكن تكون جملة ذات معنى كبير لنا

او حكمة او مبدأ

ومن هنا بما اننا اسرة واحدة فياريت نتشارك

فى تواقيعنا وهى ليه او لمين او ليه حطناها

اتمنى ان الموضوع يعجبكم واتمنى التفاعل

تحياتى وتقديرى

نــــــــــــ ـــــــــور

نجمة المنتدى غير متواجد حالياً