عرض مشاركة واحدة
قديم 07-19-2010, 07:43 AM   #2
alsari9170
[ نشمــي جديد ]
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 2
افتراضي

وبالمناسبة انا اسكن بمدينة القريات وبإمكاني الخروج وتسليم الفيزا بنفسي
مع تحياتي اخوكم احمد العنزي
alsari9170 غير متواجد حالياً