عرض مشاركة واحدة
قديم 10-10-2008, 12:47 AM   #1
مــ،،ــالــ،،ــك
[عضويه معلقة]
 
الصورة الرمزية مــ،،ــالــ،،ــك
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
المشاركات: 48
افتراضي امثال كمبيوتريه ههههههههههه

امثال كمبيوترية
مد ملفك على قدر ذاكرتك = مد لحافك على قد رجليك.



ذنب الماوس أعوج = ذنب الكلب أعوج.



اللي ما يعرف الكمبيوتر يقول عنه اتاري = اللي ما بطول العنب يقول عنه حصرم.



ابعد عن الفيروس وغني له = ابعد عن الشر وغني له.



ديسكك حصانك ... إن صنته صانك = لسانك حصانك... إن صنته صانك.



كل واحد يعمل ايميل على السيرفر اللي يريحه = كل واحد ينام على الطرف اللي يريحه.



أعطي جهازك للصيانة ولو سرقوا نصه = أعط الخباز خبزه ولو أكل نصه.


إجاك الفايروس يا تارك النورتون = إجاك الموت يا تارك الصلاة.

اللي جهازه من غير فايروول ما يرمي الناس بالتروجانز = يللي بيته من زجاج ما يرمي الناس بحجارة.



هذا الويندوز من ذاك الدوس = هذا الشبل من ذاك الأ سد


يا هارد ما دخلك فيروس = يا دار ما دخلك شر.



الديسك الي يتعبك فرمته = الضرس يللي بيوجعك اقلعه



__________________
مــ،،ــالــ،،ــك الحــ،،ــزيــ،،ــن
مــ،،ــالــ،،ــك غير متواجد حالياً